ترفند های اینستاگرام مارکتینگ به زبان ساده

دیجیتال مارکتینگ را از کجا شروع کنیم؟ اگر به دنبال این هستید، که به عنوان متخصص دیجیتال مارکتینگ خود را معرفی کنید؛ باید مهارت های گرافیکی­تان را تا سطح قابل قبولی ارتقا دهید. شاید هم یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال راه اندازی کرده اید و به شخصی نیاز دارید تا کلیه کانال های بازاریابی شما را هماهنگ کند و یکپارچگی کمپین تبلیغاتی را در کلیه این کانال ها تضمین نماید.

بهتر است ابتدا چشمانداز کلی خود را درنظر بگیرید و تمام ابزارها و بسترهایی را که در حال حاضر در اختیار دارید در یک جدول لیست کنید. اگر بیزینس ما بتواند هزینه های کسب مشتری خود را پایین تر از ارقام بالا نگه دارد، درآمد خواهد داشت. محبوبیت بازاریابی دیجیتال در طی سال های اخیر، به شکل چشم گیری افزایش یافته است و این موضوع دلیل ساده ای دارد: مردم جهان به صورت مداوم در فضای مجازی حضور داشته و آنلاین هستند. در بیشتر موارد، این پیشنهادات از جنس بازاریابی هستند زیرا از محتوا برای جذب کلیک استفاده میکنند.

و حتی اینکه اثربخشی کدام یک از اینها بیشتر یا کمتر است؟ صرف نظر از اینکه میخواهید استراتژی ارگانیک یا پولی یا ترکیبی از این دو برای توسعه در شبکههای اجتماعی داشته باشید، داشتن نوعی بازاریابی در شبکههای اجتماعی مهم است. مانند سئو، بازاریابی شبکههای اجتماعی نیز روشی رایگان و ارگانیک برای استفاده از شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک یا توییتر برای بازاریابی تجارت شما است. باز هم مانند سئو، بازاریابی ارگانیک تجارت شما در شبکههای اجتماعی به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد اما در طولانی مدت میتواند نتایج بسیار ارزانتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

اما دریافت یک صفحه برای رتبه بندی معمولا به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. SEO علاوه بر بهبود رتبه بندی در موتور جستجو، میتواند آزمایش و بهینه سازی کمپین شما را تقویت و پشتیبانی کند تا مطمئن شوید که محتوای با کیفیت و ارزشمندی را ارائه میدهید که مشتریان بالقوه شما به آن نیاز دارند و میخواهند.

گوگل، بینگ و یاهو همه این امکان را به شما میدهند تا تبلیغات متنی را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) انجام بدهید. اکثر پلتفرمهای شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، پینترست و اسنپ چت به شما این امکان را میدهند تا در سایت آنها تبلیغ کنید. تبلیغات در شبکههای اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر.

بهطور مثال مقالهای در جایی منتشر کردهاید که توجه مردم را جلب کرده است، ترندها و فعالیت عادی کاربران شبکههای اجتماعی. علاوهبر اینها، عملکرد بسیاری از جنبههای استراتژی بازاریابی شما (ازجمله لوگو، برند، کاربران شبکههای اجتماعی و بازدیدکنندگان سایت) در بلندمدت مشخص خواهد شد. با استفاده از ویژگی Audience Report، می توانید خصوصیات اصلی کاربران هدف سایت خود مانند جنس، سن و شغل را تعیین کنید. توانایی هدف گیری بهتر مخاطبان یکی از بارزترین دلایل اهمیت دیجیتال مارکتینگ است. با این امر شما باید سعی کنید که لینک (CTA) کمپین خود را بهتر و جذاب تر بیان و نمایان نمایید.