دوره اینستاگرام 2022 [ بیش از 30 ساعت آموزش جامع ]

طبق آخرین آمار های رسمی، اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، محبوب ترین پلتفرم بازاریابی بصری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به حساب می آید. برای رسیدن به موفقیت در پلتفرم اینستاگرام و هر پلتفرم دیگری باید بتوانید برای آن برنامهریزی کنید. شما باید سایت فروشگاهی خود را به صفحه اینستاگرامی خود لینک دهید و نرخ بازدید آن را از طریق نرخ بازدید صفحه اینستاگرامی خود بالا ببرید. نکاتی که در بالا مطرح شد، ایدههای بسیار زیادی برای فعالیت هر چه بهتر در اینستاگرام به شما ارائه خواهد کرد که منجر به افزایش نرخ جذب مخاطب، مشارکت و همچنین فروش شما خواهد شد.

حتی میتوانند محصول یا خدماتی از شما را که خود از ان بهره گرفتهاند را نیز به طور خاص معرفی کنند و به فروش هر چه بیشتر آن کمک کنند. این تعاملات شامل کامنت، لایک و حتی به اشترک گذاشتن آن پست می شود که همگی تاثیرات به سزایی در بیشتر دیده شدن آن برند خواهند داشت. مشکل اصلی بحث عدم دیده شدن است. اکنون بسیاری از مشاغل به اینستاگرام روی آورده اند، زیرا راهی عالی برای بازاریابی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. در این مقاله به بررسی و اهمیت نقش اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.

با این اوصاف، در چند سال گذشته با گسترش شبکه های اجتماعی تصویری مانند یوتیوب و اینستاگرام، کاربران ترجیح می دهند محتوای بصری را دریافت کنند تا اطلاعات را به صورت آنلاین مطالعه کنند. ساتوشی در همان سالهای ابتدایی نقش فعالی در توسعه بیت کوین ایفا میکرد و حضور پررنگی در جامعه بیت کوین داشت، تا اینکه در اواخر سال ۲۰۱۰ آخرین پستش را در انجمن بیتکوینتاک قرار داد و پس از آخرین ایمیلش در سال ۲۰۱۱ دیگر خبری از این چهره ناشناس نشد. از این رو به صورت تاثیرگذارتری احساسات افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

امروزه شبکههای اجتماعی بسیار پر مخاطب و پر بازدید هستند و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. امروزه نمی توان از نقش و تاثیر فراوان شبکه های اجتماعی بر نتایج بازاریابی اینترنتی غافل شد. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی قدرتمند در فضای مجازی نقش مهمی در معرفی و برندسازی کسب و کارهای مختلف ایجاد نموده است. حتی میتوانید به یک دسته خاص از مخاطبان خود هدیههایی بدهید و از این طریق به جذب مخاطب بیشتر و در نهایت فروش بیشتر کمک کنید. البته که یک متن ساده هم نمی تواند به خوبی یک فیلم و حتی تصویر، یک محصول را توصیف کند.

تمرکز روی کلمات کلیدی عمومی مخاطبان عام را جذب می کند که ممکن است در بسیاری از مواقع حتی تصمیم به خرید ندارند. شاید این جمله را شنیده باشید که بیان می کند “یک عکس هزار کلمه است” و اینستاگرام دقیقا همین هدف را دنبال می کند. فرض کنید شما یک ماه است که یک کمپین تبلیغاتی طراحی کردهاید و در تلگرام، گوگل، اینستاگرام و وبسایتهای متخلف این تبلیغات را منتشر کردید، حالا نیاز است که بدانید بیشترین کانال ورودی از طریق تبلیغات شما از کدام یک از این کانالها بوده تا دفعه بعد روی آن بیشتر سرمایهگذاری کنید.

اینستاگرام به دلیل ماهیت منحصر به فرد خود، به برند ها این فرصت را می دهد تا داستانی تصویری درباره شرکت و پیشنهاداتشان را به مخاطبان ارائه دهند. این فرصت را با آفرها و تخفیفات به آنها بدهید و با شرایطی ویژه از انها استقبال کنید و در ذهن آنها ماندگار شوید.

اگر قصد رونق کسب و کار خود را دارید، می توانید به شدت روی این موارد حساب باز کنید. 3. در دنیای دیجیتال امروز که همه چیز در ثانیه تغییر می کند، سرعت، عامل بسیار تاثیر گذاری به حساب می آید. توییت یک حساب کاربری به نمایندگی از ریاستجمهوری مکزیک تأکید کرد که فناوریهای جدید و زیرساختهای پرداخت نسل بعدی به مکزیک کمک میکند تا از نظر مالی فراگیرتر شود. علاوه بر این، مشتریان هدف شما بیشتر به باور کردن نظرات انسانها تمایل دارند تا آنچه که برند شما مستقیما به آنها میگوید. افزایش روز افزون محتواهای ویدیویی در فضای وب و تمایل کاربران به مشاهده محتوای ویدیویی سبب رونق گرفتن بازاریابی ویدیویی شدهاست.

2. اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی می تواند کاربران و دنبال کنندگان شما را به وب سایت برندتان هدایت کند؛ درست به مانند وبلاگ نویسی. اگر بخواهیم واقع نگر و رو راست باشیم، مردم در حال حاضر برای خواندن متن مقالات طولانی و سنگین درگاه های اطلاعاتی و صفحات وب تنبل هستند و به عبارت بهتر و ساده تر حال و حوصله خواندن را ندارند. در واقع برند ها با اشتراک گذاری رویدادها و پیاده سازی یک استراتژی درست، می توانند انگیزه هایی را در کاربران ایجاد کنید تا بهتر به آن برند جذب شوند. مجموع این لایحهها به دولت السالوادور کمک میکند تا اوراق قرضه یک میلیارد دلاری بیت کوین خود را که به اوراق آتشفشانی معروف است، به مرحله عرضه برساند.

وابسته به مقدار بهینه بودن محتوا و ساختار وبسایت شما از سه ماه تا یک سال این مسیر طول خواهد کشید. در سئو، صفحات و مطالب خود را بهگونهای بهینه میکنیم که از نظر گوگل، استانداردهای کیفی را داشتهباشد و همچنین برای مخاطبان، ارزشمند باشد. در دنیای امروز و به خصوص برای نسلی که از کودکی با اینترنت و تکنولوژی بزرگ شده است، تصاویر و فیلم ها بسیار جذاب و تاثیرگذار تر از یک متن ساده است. دست یابید. شما باید طی یک تحقیق مفصل به این پی ببرید که مشتریان بالقوه و بازار هدف شما بیشتر از چه هشتگهایی استفاده میکنند و با توجه به آن فهرستی از هشتگهای مناسب تهیه کنید و از آنها در پستها با محتواهایی مناسب بهره بگیرید.

یادتان نرورد اگر می خواهید در کار خود حرفه ای شوید باید تمام موارد بالا را به صورت حرفه ای بیاموزید. دیجیتال مارکتینگ مجموعه فعالیت های بازاریابی و تبلیغات جهت توسعه نام برند و بالا بردن فروش توسط ابزارها و رسانه های نوین است. برای مثال در مناطق در حال توسعه مانند آمریکای لاتین و آفریقا، تقاضا برای بازاریابی موبایل (موبایل مارکتینگ) به شدت بالا است. سئو، بازاریابی شبکههای اجتماعی و ایمیل مارکتینگ ازجمله روشهایی هستند که نرخ تبدیل بالایی دارند. متداولترین روش تبدیل بازدیدکنندگان به لید بازاریابی محتوا است.