صفر تا صد ارز دیجیتال را با مدرسان پیشتاز آموزش ببینید – ایسنا

در دهه پیش، تحقیقات نشان میداد که هر چه بیشتر پست بگذارید، اینگیجمنت بالاتری خواهید داشت. برای موفق شدن در اینستاگرام، نباید بیش از اندازه پست بگذارید. در واقع برای موفقیت بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام، باید به دنبال تعادلی بین کمیت و کیفیت باشید. انتخاب هشتگ درست میتواند برای شما افزایش ریچ را به دنبال داشته باشد. استفاده از ۳-۴ هشتگ میتواند نقطه شروع مناسبی برای شما باشد. در این مرحله که با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود ما سعی می کنیم بفهمیم مشتریان ما دقیقا چه می خواهند.

مزایای دیجیتال مارکتینگ در دنیای دیجیتالی امروز بر همگان مشخص است اما سوالی که مطرح میشود این است که برای آموزش دیجیتال مارکتینگ باید از کجا شروع کرد و بهترین سایت های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران کدام هستند. اما اگر از نظرتان ضروری است، میتوانید کمی تعداد آن را بیشتر کنید.

داشتن وبسایت نشاندهنده حرفهای بودن کسب و کار شما است و اعتماد مشتری را به شما بیشتر میکند. دو سال بعد حباب اینترنت ترکید و ضعفا از بین رفتند و تنها غولهای دیجیتال مارکتینگ با قدرت بیشتر فعالیت کردند. تنها وقتی به خوبی عمل خواهند کرد که شما محتوای خوب منتشر کنید.

این نوع از روابط عمومی در فضای آنلاین انجام میشود و از طریق انتشار محتوای دیجیتالی، وبلاگها، سایر وبسایتهای محتوا محور صورت میگیرد. علاوه بر این، دلیل اصلی که مخاطبان شما را فالو میکنند، محتوای شما است؛ بنابراین برای بازاریابی اثربخش در اینستاگرام تصاویری که منتشر میکنید عاملی حیاتی هستند.

برای آن که استارتاپ یا کسب و کار شما موفق شود، باید خودتان پیشقدم شوید و به سراغ مشتریان بروید. مشغول به کار شوید! برای این کار میتوان از «نشریلا» به عنوان بزرگترین پلتفرم این حوزه استفاده کرد. شرکتهای B2C میتوانند از رسانه اجتماعی برای دستیابی به تعداد بیشماری مخاطب در تمام پلتفرمهای فعال استفاده کنند. سعی کنید زمان هایی را که مخاطبینتان فعال هستند را پیدا کنید و تا مدتی پیگیر آن باشید تا بهترین نتیجه را به دست آورید .

این افزایش ریچ یعنی افزایش دیدهشدن و در نتیجه آن، افزایش فروش خواهد بود. مشتریان «دفتر شما» که زمینه کاریشان دیجیتال مارکتینگ است،افزایش مشتری و در نتیجه افزایش درآمد خود را در کنار کاهش هزینههایشان از نزدیک تجربه کردهاند. اگر اشتراک گذاری پستهای زیاد باعث افزایش اینگیجمنت شما نمیشود، اما در هر حال وقت و منابع زیادی از شما میگیرد، پس باید پستهای کمتری منتشر کنید. اما تحقیقات جدیدتر، این نظریه را زیر سؤال میبرد. هر هدفی که داشته باشید، شکل دادن به یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ بعد از این که بزرگ ترین اهداف کمپانی خود را تعریف کردید کار خیلی راحت تری است.

اگر نرم افزار موبایل یا اپلیکیشن دارید باید به بهترین شکل طراحی شده باشد. بهترین راه برای بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام این است که بر روی رشد «طبیعی» اکانتتان تمرکز کنید. ال.جی. بروک (L.J. Brock)، مدیر ارشد منابع انسانی کوینبیس، روز دوشنبه در پستی در وبلاگ خود گفت: «با توجه به شدت کار ما در طول سال، فکر میکنیم این بهترین راه برای اطمینان از پایداری سرعت در درازمدت است. در کسبوکارهای نوپا یا استارتاپها ممکن است دیجیتال ماکتر خود مدیریت بخشهای مختلف را برعهده گیر ولی در سازمانهای بزرگ نقشهای دیجیتال مراکترها تفکیک میشود و همه زیر نظر مدیر دیجیتال مارکتینگ آن شرکت فعالیت میکنند.

اما باید گفت که دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام در عین سادگی ظاهری از پیچیدگیهای خاصی برخوردار است که بدون توجه به آنها نمیتوان به اهداف تجاری خود رسید. شاید به نظر پیش پا افتاده به نظر برسد، اما این اشتباه هنگام بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام به وفور رخ میدهد! این موضوعات نه تنها بر خلاف مقررات اینستاگرام هستند، بلکه وقت شما را نیز تلف خواهند کرد. همچنین، باید به یاد داشته باشید که اینگیجمنت، تنها عاملی نیست که در این زمینه باید مد نظر گرفته شود. همه اطلاعاتی که تاکنون ارایه دادیم، تنها قطرهای کوچک از دریای بزرگ ارزهای دیجیتال است.

هر دو نوع آنلاین و آفلاین دیجیتال مارکتینگ در یک بازاریابی همه جانبه مهم هستند. در روز گذشته کاخ سفید اعلام کرد که برای پرکردن دو کرسی در کمیسیون معاملات آتی کالا ایالاتمتحده (CFTC)، نام کارولین فام (Caroline Pham) و سامر مرسینگر (Summer Mersinger) را به سنا فرستاده است. حتی یک غلط املایی در هشتگها میتواند اشتباه بزرگی برای شما باشد! در حقیقت، صفحه اینستاگرام شما نباید مثل یک کارخانه محصولات به نظر برسد. شاید به نظر برسد که خرید فالوور یا لایک، راهی سریع برای رشد پیجتان است! برای این شرکت ساختمانی اگر بتواند تا حدود ۴۰ درصد از ۷۵ درصد کاربران تجاری را به خود جلب کند، حتما موفق می شود.

بررسی های آماری نشان می دهند اگر سئو سایت به طور دقیق صورت گیرد نقش بسیار موثری در رشد کسب و کار دارد و می تواند سبب شود آن کسب و کار به یک برند حرفه ای تبدیل شود. به یاد داشته باشید که اینستاگرام، یک پلتفرم بصری است. در کل محتوایتان باید به این موضوع دقت داشته باشید. به اینگیجمنت پستهای تان توجه کنید تا بدانید که چه زمانی باید تغییری در روندتان ایجاد کنید. همچنین، میتوانید تحقیق کنید که رقبایتان از چه هشتگهایی استفاده میکنند. پروفایلهایی که کمتر از 5K فالوور دارند، بهتر است از ۶ هشتگ استفاده کنند.