فرآیند دیجیتال مارکتینگ – کانال های بازاریابی دیجیتال چیست ؟

توجه داشته باشید که بازاریابی را باید همانند یک قیف در نظر بگیرید که شامل سه مرحله آگاهی، «ارزیابی» (Evaluation) و تبدیل باشد. شما با استفاده از دیجیتال مارکتینگ میتوانید استراتژی بهتری در زمینه تبلیغات خود داشته باشید. در حقیقت باید گفت که بازاریابی در بستر دیجیتال باعث میشود تا حتی یک برند کوچک بتواند به راحتی با تدوین استراتژی درست و انجام گامهای اولیه و قوی، با برندهای هم صنف اما بزرگ خود به راحتی رقابتی کرده و حتی از آنها پیشی بگیرد.

دارایی خالص ایلان ماسک از مرز خیرهکننده ۳۰۰ میلیارد دلار عبور کرده است و خود او سه ارز بیت کوین، اتریوم و دوج را هولد کرده است. افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی یک نوع تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک شخص دیگر در وبسایتتان کمیسیون دریافت میکنید.

اطلاعاتی که بر حسب تصادف یا به صورت برنامه ریزی شده مطلوب شخص هستند. بیت کوین در حقیقت اولین ارز دیجیتالی بود که توسط شخص یا گروهی ناشناس به اسم ساتوشی ناکاموتو ساخته شد و به سرعت خیلی زیاد توانست به محبوبیت در میان مردم برسد. بازاریابی دیجیتال عمدتاً به دلیل دستیابی به مخاطبان گستردهای از مردم برجسته شده است. این ارز نیز در سال ۲۰۱۲ عرضه گردید و توانست به محبوبیت در میان مردم دست یابد. این سایت علاوه بر اخبار دست اول بلاک چین و ارزهای دیجیتال، قیمت لحظهای کوینهای مطرح را پوشش میدهد. یکی از مهمترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ اینترنتی، Google Analytics میباشد که به شما اطلاعات بسیار مهم و خیلی زیادی را مثل مسیر خرید کاربر، آمار دقیق بازدید روزانه و لحظهای از وبسایت و …

این منبع خبری تنها به انتشار اخبار بسنده نکرده و بخشهایی نظیر تحلیل، قیمت لحظهای و پیشبینی آینده ارزها را در خود جا داده است. با این وصف، حالا دوج کوین توسط «قاتل دوج» از جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار خارج شده است. بر اساس توییت منتشر شده توسط رئیسجمهوری السالوادور، Nayib Bukele، این کشور همزمان با کاهش قیمت بیتکوین در روز گذشته نسبت به خرید ۴۲۰ بیتکوین دیگر اقدام کرد. در این گزارش به رشد غیرمنتظره نقدینگی مبتنی بر تقاضا (ODL) برای این رمزارز و کاهش وابستگی آن به حسابهای سرمایهگذاری اشاره شد است. زمان عرضه اولیه توکنهای جدید و صرافیهای ارائه دهنده آنها از نکات مثبت و قابل توجه این سایت است و علاوهبر آن، در usethebitcoin میتوانید از تحلیلهای ویژه در مورد آینده ارزهای دیجتال نیز استفاده نمایید.

خوبی دیجیتال مارکتینگ این است که یک بستر دوجانبه برای شما مهیا میکند و میتوانید ازنظر مشتریانتان نیز مطلع شده و با اعداد دقیق بدانید چه مطالبی برای مخاطب شما جذابتر است. برای سرمایه گذاری های طولانی مدت نمیتوانیم به اشکال دیگری از تحلیل اطمینان کنیم و لازم است تا با استفاده از تحلیل فاندامنتال یا اخباری به خرید و نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتالی بپردازیم.

و سیستم مدیریت محتوای اختصاصی که توسط برنامه نویس با زبان های برنامه نویسی php, javascript, python و ژبان های نشانه گذاری مانند html و css نوشته می شود. می توانید با استفاده از هشتگ های شخصی سازی شده، هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان و همچنین هشتگ های محبوب تعداد بازدید کنندگان­تان را افزایش دهید. بازاریابی چریکی یک استراتژی تبلیغاتی است که بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد.بهره وری از شیوه های خلاقانه برای معرفی محصول به مشتری، به شیوه ای که توجه او را جلب کند و سبب شود که مشتریان در خصوص برند شما صحبت کنند را بازاریابی چریکی می گویند.

با اخذ تاییدیه نظارتی، حالا این صندوق میتواند تقاضای رو به رشد سرمایهگذاران نهادی در این منطقه را برآورده کند. صندوق سرمایهگذاری بیت کوین کانادایی QBTCu.TO، تاییدیه نظارتی از سازمان خدمات مالی دبی (DFSA) را دریافت کرد. اداره خدمات عمومی دولت فدرال ایالات متحده درحالحاضر میزبان یک حراج آنلاین برای ۴.۹۲ بیت کوین به ارزش تقریبی ۲۹۰،۰۰۰ دلار است.

10 وبسایت معتبر خبری و اطلاع رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال را با هم مرور کردیم و سیتکس نیز یک بخش جدید برای شما در نظر گرفته است. او معتقد است این سناریو بر قیمت اتر نیز تاثیر خواهد گذاشت. او میگوید برخلاف دوج کوین، شیبا اینو مطابق با یک نقشه راه مشخص و به سرعت در حال توسعه است، صرافی غیرمتمرکز خود را دارد، دارای توکنهای غیر مثلی مبتنی بر شیبا اینو است و قابلیتهای پیشرفتهای برای قراردادهای هوشمند دارد. Bitcoinist برای کاربران استخراج کننده ارزهای دیجیتال نیز میتواند بسیار پرکاربرد باشد زیرا بخشی به عنوان ماینینگ نیز در آن تعبیه شده و شما را به شبکه استخراج ابری متصل میکند.