کیستی، چیستی، چرایی و چگونگی دیجیتال مارکتینگ – رشد نوین

مطالعات نشان می دهد شرکت هایی که دارای یک سیستم lead nurturing (ساخت روابط مناسب با مشتریان بالقوه حتی اگر در حال حاضر به دنبال خرید نباشند.) باعث ایجاد ۵۰ درصد فروش بیشتر در ازای ۳۳ درصد هزینه کمتر داشته اند. ممکن است ترافیکی که در وبسایت خود دریافت میکنید همیشه نتیجهبخش نباشد، بنابراین دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را میدهد که تنها با افرادی که نیاز به خدمات شما دارند تماس بگیرید و در نتیجه خدمات بهتری را به آنها ارائه دهید.

زمانی که شما به آنها انگیزه می دهید باعث می شود احساس بهتری داشته باشند. مطالعه اثربخشی بازاریابی رغبتی (Lead Marketing) نشان می دهد که ۶۸ درصد بازاریابان موفق اظهار داشته اند رتبه بندی مشتریان راغب، موثرترین راه بدست آوردن درآمد از طریق lead nurturing است. یک شرکت پوشاک آمریکایی پلتفرم خوبی برای هدف گیری دوباره در فیس بوک استفاده نمود و شاهد ۴۰۰ درصد افزایش نرخ بازگشت سرمایه، افزایش تعداد مشتریان جدید و افزایش درآمد بود. Niche Hacks با استفاده از پیکسل های هدف گیری دوباره، سعی در بازگرداندن مخاطبان به صفحه ی ایمیل Opt-in (صدور اجازه برای دریافت ایمیل) داشت.

هر کسی با یک آدرس ایمیل می توانست ثبت نام نماید و اخبار، رویدادهای سیاسی و انتخابات را دنبال کند. نتیجه فرایند اتوماتیک سازی قابل توجه بود، اوباما برنده انتخابات بود. در صورتی که دیجیتال مارکتینگ روی بستر وای فای پیاده سازی شود به وای فای مارکتینگ تغییر نام داده اما تغییر کاربری نمی دهد. از آن جا که بازاریابی دیجیتال گزینه ها و استراتژی های بسیاری دارد شما این فرصت را پیدا خواهید کرد که با یک بودجه مشخص، ابتکار به خرج داده و تاکتیک های بازاریابی مختلفی را آزمایش نمایید. این نهاد هشدار داده است که هزینههای واقعی عملیاتی کردن قانون بیت کوین و اجرای کیف پول چیوو، از مزایای بالقوه آن فراتر میرود.

ولی یه پیشنهاد راحتتر که قبلن رایگان بود ولی الان کمی باید پول بدید (کمتر از ۵۰ هزارتومن)، استفاده از میتالرن هست. یک پلتفرم ثبت نام آنلاین بود که داوطلبان با ساختن حساب کاربری در آن، از نامزدی باراک اوباما حمایت می کردند. در نهایت، شما قادر خواهید بود آگاهی از برند خود را ارتقاء دهید و ترافیک ارگانیک را از طریق تلاشهای بازاریابی درونگرا به دست آورید. رتبه بندی مشتریان راغب می تواند در پلتفرم های اتوماتیک بازاریابی متعددی پیاده سازی شود. همانطور که عنوان بیان نمود، خودکار سازی شبکه اجتماعی به معنای استفاده از ابزارهایی جهت خودکار نمودن فرایند بازاریابی شبکه های اجتماعی با فعال نگه داشتن حساب کاربری شما بدون نظارت و انتشار دستی است.

با وجود چنین مخاطبان زیادی، شما نمی توانید تمام شب بیدار بمانید تا مطمئن شوید زمانی که تمام کاربران در حال فعالیت هستند، مطلب شما پست شود. شما میتوانید با ارسال محتوا و ایمیلهای ویژه برای مخاطبان بالقوهای که احتمالاً با موضوع آن مرتبط هستند، به ایجاد سرنخهای فروش بپردازید. یا تا چه حد به دنبال لباس هایی با مدل های جسورانه هستید؟

در کنار تمام این ها، دوست داران برند شما به همه اعلام می کنند که محصول شما بهترین است و اینگونه در برابر ترول ها (به افرادی گفته میشود که با رفتار مخرب در فضای وب به دنبال جلب نظر کاربران، ایجاد تشنج و بیان مطالب محرک و توهینآمیز هستند.) از شما حمایت می کنند.

سپس شما می توانید او را دنبال نموده و تبلیغات خود را در وب سایت هایی که به آن مراجعه می کند نمایش دهید. این فرایند بسیار آسان است، زمانی که کاربر به سایت شما وارد می شود، یک کوکی روی مرورگر او نصب می شود. روش هدف گیری مجدد زمانی استفاده می شود که شما می خواهید یک کاربر را پس از ورود به سایت تبدیل به مشتری نمایید.

بعد از این مرحله می توانید از فیلترهای اینستاگرام استفاده کنید. Banner Advertising پیشتر طرفداران زیادی داشت اما در سال های اخیر مثل گذشته پر رونق نیست و کسب و کارهای کمتری برای دیده شدن از آن استفاده میکنند. بر اساس فعالیت و رفتاری که کاربر در وب سایت شما داشته، می توانید تبلیغات نمایشی خاصی را برای او ارسال نمایید. افرادی که به برند خاصی علاقه مند هستند تمایل به حمایت از نام تجاری آن را دارند.

پس از آن، برای تیم هدف گیری داوطلبانی که علاقه مند بودند به راحتی انجام شد. پلت فرم Ripple یک پروتکل منبع باز است که برای انجام معاملات سریع و ارزان قیمت طراحی شده است. Millennials (یا Y Generation افرادی که در قرن ۲۱ به دوران جوانی خود رسیده اند.) یک نسل آگاه اجتماعی هستند. کاری که واحد فروش در نظر دارد انجام دهد، بهتر است توسط این روش رتبه بندی شود.

این روزها مردم در شبکه های اجتماعی بسیار دقیق هستند و یک نظر یا توییت اشتباه، شما را خراب می کند. هر سازمانی دارای چشم اندازهایی است که اگر شما روشی برای دسته بندی و اولویت بندی آنها نداشته باشید، در واقع تمام آنها را با کیفیت و تاثیرگذاری یکسانی در نظر گرفته اید. در ادامه شما را با چهار اصل بسیار مهم برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ آشنا میکنیم تا با بهرهگیری از آنها مسیر موفقیت را بهسرعت طی کنید. برای پیشنهادات ویژه، فروشهای مناسبتی (مانند فروش ویژه عید یا هر مناسب دیگر) با ارسال یک ایمیل به بازدید از سایتتان دعوت کنید.