17 ترفند فوقالعاده برای اینستاگرام مارکتینگ

از ابزار استوری اینستا خود می توانید به عنوان یک روش مارکتینگ دیجیتال برای کسب و کار خود استفاده کنید. در واقع شما می توانید به جای تبلیغ در قسمت بیوگرافی، در های لایت های استوری به معرفی و تبلیغ برند خود بپردازید. اینکه چه استراتژی و نقشه ای در سر داشته باشیم، پست ها و استوری های پیج کسب و کار خود را چگونه طراحی کنیم، در چه زمانی آن را منتشر کنیم و به چه صورت، همه و همه در موفقیت و درآمدزایی ما در این شبکه اجتماعی قدرتمند نقش خواهد داشت. برآیند این آموزش ها پیشرفت انواع کسب و کار و رسیدن به درآمد بالا می باشد.

طبق گفتههای دوین فینزر (Devin Finzer)، مدیرعامل و همبنیانگذار اوپنسی، از این سرمایه برای توسعه محصولات جدید این بازار، استخدام کارمندان بیشتر، بهبود فرایند پشتیبانی از مشتریان و کمک به رشد فضای NFT و وب ۳.۰ استفاده خواهد شد. این متد که شکلی از بازاریابی دهان به دهان است کاربران با به اشتراک گذاری نظرات خود این نوع تبلیغ را توسعه می دهند به علاوه از دیگر اهداف این متد لینک دهی و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای خود و بالابردن ترافیک وب سایت می باشد.

لندینگ پیج یا صفحات فرود به صفحات مستقل در وب سایت شما گفته می شود که برای کمپین های بازاریابی یا تبلیغات استفاده می شوند. سایت های مختلف بخشی از فضای خود را به تبلیغات بنری اختصاص داده اند، با کلیک بر روی این فضاها به سایت تبلیغ کننده منتقل میشوید و میتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص موضوع تبلیغ دریافت کنید.

هدف از طراحی سایت مشاهده حداکثری محتوا توسط بیشترین تعداد کاربران ممکن است، سئو سایت این امکان را فراهم می کند تا در موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید و حداکثر کاربران ممکن را جذب کنید. یاد می گیرید چگونه تجربه کاربری و طراحی سایتتان را برای کمک به دیده شدن محتوای خود در موتورهای جستجو با فهرستی از کیوردهای هدف بهینه کنید. صفحه اینستاگرام خود را به فیسبوک لینک کنید.

شاید به ظاهر بالا بودن تعداد فالوورهای صفحه جذابیت خاصی داشته باشد، اما در زمان تجارت در اینستاگرام به این روش هیج سودی حاصل نخواهد شد، چرا که کاربران دنبال کننده صفحه واقعی نبوده و تبدیل به مشتریان شما نخواهند شد. این نتایج بدست آمده تجربه های شخصی نمی باشد، بلکه آمارهای بیزنسی اینستاگرام گویای این واقعیت می باشند.

در اکانت بیزنسی خود و در قسمت هایلایت، به مخاطبین خود بگوئید، چه کسی هستید، کسب و کار شما چیست، محصولات و خدمات خود را برای مخاطبین خود به نمایش بگذارید. با توجه به اینکه این روزها استفاده از فضای مجازی گسترش چشمگیری داشته است و روز به روز مخاطبان بسیاری را به سمت خود می کشاند، قطعاً حضور در بستر و فضایی که اکثر افراد زمان خود را در آنجا میگذرانند دارای پتانسیلی است که نباید از آن غافل شد. بنابراین از طریق بازاریابی اثربخش در اینستاگرام، از این پلتفرم به بهترین شکل برای گسترش برندتان استفاده کنید. مخصوصاً اگر صاحب کسب و کاری باشید، با دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنایی داشته باشید و به فکر گسترش و افزایش فروش خود در بستر دیجیتال و اینترنت باشید.

۱۴ ایده برای استوری اینستاگرام کسب و کارها، که با اجرایی کردن آن ها شما می توانید برندینگ و میزان تعامل خود را با مخاطبان توسعه بدهید! می توانید از یک اینفلوئنسر مارکتینگ و یا یک بیزینس مرتبط با کسب و کار خود در استوری های خود کمک بگیرید. در اینستاگرام با استفاده از تصاویر بسیار جذاب و نفس گیر می توان توجه مخاطبین را به خود جلب کرد. البته ترافیک به معنی است که چطور میتوان به شکلی مناسب توجه افراد را به کسبوکار جلب و آنها را با هدایت به سمت وبسایت، به مشترک و مشتری تبدیل کرد.

شما باید از ایده هایی در تولید استوری اینستا استفاده کنید، که برای کسب و کار شما بیشترین سود را به همراه داشته باشند. در تولید این محتواها به عنوان استوری اینستا می توانید با یک همکار یا دوست خود در حین آماده سازی یک محتوا شوخی داشته باشید. شما با استفاده از استوری های اینستاگرام می توانید در مورد محصولات و یا خدمات کسب و کار خود و هر گونه به روز رسانی کسب و کارتان را به اطلاع فالوورهای خود برسانید. اینستاگرام مارکتینگ فرصتی فراهم می آورد که برند خود را بسازید و به روشی شخصی با فالوورها ارتباط برقرار کنید.