سئو ویدیو ترفندهایی برای رتبه گرفتن در یوتیوب و گوگل!

آموزش سئو یوتیوب: 9 تکنیک رسیدن ویدیوها به رتبه اول نوین

علاوه بر اینکه واکنش کاربران به ویدئوها برای یوتیوب مهم است، اگر کاربری بعد از تماشای ویدئویی تصمیم بگیرد که کانال شما را سابسکرایب یا دنبال کند، یعنی محتوا جذاب و مفید بوده است. پس تعداد سابسکرایب‌ها هم می‎تواند یکی از دلایل منطقی برای بهبود رتبه‌بندی ویدئوها باشد. در پنل تریبون، برخی از رسانه‌ها این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم کرده‌اند تا آن‌ها بتوانند یک فیلم کوتاه در رپورتاژ آگهی‌های خود قرار دهند. با این روش لینک‌سازی، احتمال دیده‌شدن محتواهای ویدئویی شما در نتایج جستجوی گوگل بیش‌ازپیش خواهد شد. یکی از ابزارهایی که می تواند به شما در ایجاد جاسازی برای ویدیوهای YouTube خود کمک کند Money Robot است. در حالی که Money Robot در درجه اول به دلیل قابلیت های سئو کلاه سیاه شناخته شده است، می توان از آن برای جاسازی ویدیوها به جای ایجاد بک لینک های اسپم استفاده کرد.

درست همانطور که مقالات بالای 1000 کلمه در وبلاگ‌ها عملکرد بهتری نسبت به مقالات کوتاه‌تر دارند، ویدیو طولانی یوتیوب هم رتبه‌ای بهتر از ویدیو شورت کسب می‌کند. هر چه مخاطب زمان بیشتری را صرف دیدن ویدیو شما کند، الگوریتم یوتیوب، این سیگنال را مبنی بر تعامل بیشتر ثبت کرده و رتبه ویدیو را ارتقاء می‌دهد. پرداختن به چنین موضوعاتی باعث می‌شود که در هر دوره زمانی خاص توسط افراد بیشتری دیده شوید و تعامل شما با مخاطبان به طور قابل توجهی افزایش یابد. استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار روز می‌تواند به دیده شدن ویدوهای شما در یوتیوب کمک کند. استفاده از ویژگی‌های تعاملی مانند این به افزایش زمان مشاهده، بهبود تعامل، رشد فهرست مشترکین و بالا بردن رتبه جستجوی ویدیوهایتان کمک می‌کند، بنابراین از آنها عاقلانه استفاده کنید. این می تواند ابزاری برای ترغیب کاربر برای دسترسی به ویدیو باشد، زیرا قسمت اولیه آن در نتایج جستجو ظاهر می شود – بنابراین سعی کنید اطلاعات اصلی را در ابتدای متن نگه دارید.

اگر نتیجه این جستجو شامل ویدئو بود، یعنی گوگل موفق شده تا محتوای ویدئویی صفحه شما را کرال و ایندکس کند. در غیر این صورت، از ابزار Google Rich Results Tester یا سرچ کنسول خود کمک بگیرید تا دلایل و ایرادهای عدم‌نمایش ویدئوها در نتایج جستجو را شناسایی کند. رتبه بندی ویدیوی شما به طور مداوم در بسته ویدیویی در گوگل به رویکردی متفاوت از سئوی سنتی یوتیوب نیاز دارد. در حالی که تعامل برای رتبه بندی یوتیوب ضروری است، جاسازی ها نقش مهمی در رتبه بندی گوگل دارند. برای فعال کردن بسته ویدیویی، به حجمی از تعبیه‌ها نیاز دارید که با جاسازی ویدیوی خود در پلتفرم‌های مختلف در سراسر اینترنت می‌توانید به آن دست پیدا کنید. شما نمی‌توانید فقط به بهینه‌سازی ویدئوی خود برای دریافت محل قرارگیری در SEPRها اعتماد کنید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی سئوی یوتیوب، نوشتن دیسکریپشن (Description) قوی و کامل درباره موضوع ویدئوهاست. معمولاً چند خط اول توضیحات بخش کلیدی برای درک این موضوع است و بهتر است کلمات کلیدی مرتبط را در اینجا قرار دهید. داشتن یک کانال یوتیوب می‌تواند برای کسب‌وکارها بسیار ارزشمند باشد، به‌ویژه در صنایع مشاوره یا خدمات استراتژیک که در آن ایجاد اعتماد بسیار مهم است. با ایجاد محتوای ویدیویی که با مخاطبان خود طنین انداز می شود، می توانید یک ارتباط قوی برقرار کنید و با بینندگان ارتباط برقرار کنید. همانطور که آنها محتوای شما را در طول زمان مصرف می کنند، به تخصص شما اعتماد می کنند و احتمال بیشتری دارد که با خدمات شما درگیر شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها از داشتن یک کانال یوتیوب سود می‌برند، حتی اگر قبلاً روی سایر استراتژی‌های سئو سرمایه‌گذاری کرده باشند.

این تصویر باید بتواند حوزه تخصصی فعالیت شما را به درستی به نمایش بگذارد. همچنین، بهتر است که در بخض توضیحات، به طور مختصر از خود و کسب و کارتان بنویسید. بر طبق مطالعات انجام شده، ویدیوهای دارای کپشن معمولا 12 درصد افزایش واچ تایم دارند و باعث افزایش تعامل می‌شوند. تفاوت بین زیرنویس و کپشن در زبان و ترجمه است؛ کپشن محتوای صوتی را به زبان اصلی ویدیو نمایش می‌دهد در حالی که زیرنویس محتوای صوتی را به یک زبان دیگر ترجمه می‌کند. در قسمت جستجوی یوتیوب عبارت مورد نظر را سرچ کرده و یوتیوب نیز با پیشنهاداتی که بیشترین تقاضا را دارند جواب هوشمندانه‌ای میدهد. اگر این مسیر سخت به نظر می‌رسد و هنوز در ابتدای مسیر سئو یوتیوب هستید، نگران نباشید.

علاوه‌بر این علیز سوشال برگزار کننده دوره‌های استراتژی سوشال مدیا مارکتینگ، دوره‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی و آموزش سوشال مدیا ویژه کسب و کارها است. در این دوره‌های جامع شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید مهارت‌های لازم برای حضور در سوشال مدیا را کسب و پس از آن فعالیت خود را در پلتفرم‌های مختلف شروع کنید. علاوه‌بر این علیز سوشال برگزار کننده دوره‌های آموزشی ارتباطات بازاریابی (مارکام) و مدیریت شبکه‌های اجتماعی ویژه کسب و کارها است. در این دوره‌های جامع مارکام و سوشال مدیا، می‌توانید مهارت‌های لازم را کسب کنید. این بخش و تمام چیزی که در این مقاله گفته می‌شود در مورد کسب جایگاه در نتایج جستجوی یوتیوب است و دیده شدن در قسمت پیشنهادات یوتیوب را به مقاله‌ای دیگر موکول می‌کنیم. الگوریتم دیگری که یوتیوب استفاده میکند، الگوریتم سرچ یوتیوب است که باعث کسب جایگاه در نتایج جستجوی یوتیوب می‌شود.

برای انجام این کار، باید کد منبع صفحه ویدیو را باز کنید (با کلیک راست روی آن) و به دنبال «کلمات کلیدی» درون آن بگردید. هنگامی که کاربر یک عبارت جستجو را در یوتیوب تایپ می کند، ربات های پلتفرم تمام کانال ها و ویدیوها را جستجو می کنند تا بهترین نتایج را به ترتیب مرتبط به کاربر ارائه دهند. به عنوان مثال، وقتی به یک وب سایت دسترسی پیدا می کنید، معمولاً یک امکان جستجو در آنجا وجود دارد که محتوای داخلی را پیدا می کند. هنگامی که با این افراد تماس می‌گیرید، به آن‌ها اطمینان دهید که این کار برای آن‌ها هم خوب است. چون شما قطعا دوست ندارید که آن‌ها فکر کنند صرفا به دنبال لطف‌شان هستید. آن‌ها با قرار دادن ویدیوهای شما در لیست پخش خودشان، می‌توانند نیازهای بازدیدکنندگان خود را برآورده کنند و همچنین مدت زمان تماشای کانال خود را بالاتر ببرند.

شما تا 5000 کاراکتر را می‌توانید در دسکریپشن بنویسید، اما در مجموع بهتر است توضیحات شما مختصر و مفید باشد و اگر فکر می‌کنید جمله‌ای در آن وجود دارد که کمکی به مخاطب نمی‌کند، آن را حذف کنید. شما با ترکیب استراتژی‌های سئو و محتوای ویدیوتان می‌توانید به بازاریابی کسب‌وکارتان کمک زیادی کنید. با این کار علاوه بر افزایش مدت زمان تماشای ویدیو، می‌توانید توجه کاربران را به خود جلب کنید و در مسیر رشد قرار بگیرید. داشتن CTR جذاب و کاربرپسند، به افزایش بازدید و مخاطب کمک زیادی می‌کند. نرخ CTR یک عامل مهم در گرفتن رتبه در نتایج سرچ گوگل هم محسوب می‌شود. علاوه بر آن کاور ویدئو خود را به قدری جذاب طراحی کنید که تعداد کلیک را بالاتر ببرد.

به‌عنوان یک نکته مهم، سعی کنید از نوشتن تیترهایی که صرفا برای کلیک گرفتن هستند اجتناب کنید. چون مخاطبان با این تکنیک‌ها به‌خوبی آشنا هستند و از آن‌ها خسته می‌شوند و ممکن است اعتماد آن‌ها به محتوای شما کاهش پیدا کند. این موضوع به این دلیل است که ویدیوهای یوتیوب در نتایج گوگل رتبه‌بندی می‌شوند. به این معنی که، فیلم‌هایی که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، به‌احتمال زیاد قبلا برای سئو بهینه شده‌اند. برای موفقیت در یوتیوب لازم است که محتوای خود را به روز نگه دارید که جذابیت چنل شما حفظ شود.

مسترتیوب اینجاست تا کسب درآمد از یوتیوب را ساده کند و هر چیزی که برای یوتیوبر شدن نیاز است را به شما آموزش دهد. ما به تعهدات خود وفاداریم و برای بهتر دیده شدن کانال شما و کسب درآمد دلاری از یوتیوب در کنار شما ایستاده‌ایم. فراموش نکنید که برای استفاده از همه ابزارهای بالا، به آموزش صحیح و یک راهنمای کامل سئو یوتیوب نیاز دارید. اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ باعث افزایش دیده شدن ویدیو خواهد شد. یک کانال با سئو یوتیوب عالی، از پلی لیست‌ها به درستی برای دیده شدن بیشتر استفاده میکند. بهترین روش تشخیص تگ ویدیو یوتیوب این است که از تگی استفاده کنید که محبوب رقبای شما است زیرا به این ترتیب یوتیوب ویدیو شما را بهتر می شناسد.

به طور کلی می‌توانید یک تصویر کوچک از خود فیلم انتخاب کنید یا یک تصویر جداگانه بارگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که تصویر که انتخاب می‌کنید موضوع ویدئو را به خوبی منعکس کند. درمورد گوگل این نقشه سایت به شما کمک می‌کند تا بگویید چه صفحه‌هایی دارای ویدئو هستند و برروی محتوای کلی فیلم تمرکز می‌کند. شاید Canva رو به عنوان قالب طراحی برای ایجاد انواع کارت‌ها، عکس‌ها، لوگوها و موارد دیگه بشناسی. اتفاقاً این محصول محبوب یک سازنده تصویر بندانگشتی برای ویدیوهای یوتیوب داره.

تامنیل‌ها همان تصاویر کوچکی در حدود 2 الی 10 درصد از کل زمان ویدیو هستند که مخاطب شما هنگامی آن را می‌بیند که در حال مرور نتایج جستجو شده است. این تصاویر باعث جلب توجه و کنجکاوی مخاطب شده و به طور غیرمستقیم بر سئوی شما اثر می‌گذارند و در واقع باعث افزایش نرخ کلیک CTR می‌شوند. حتی اگر از لوگوی خود در آن استفاده کنید می‌تواند تصویری ماندگار در ذهن مخاطب بسازد. پیشنهاد ما این است که برای طراحی تامبنیل از ویدیوهای موفق رقبا الهام بگیرید. برای سربلند بیرون آمدن از این میدان نیاز به یادگیری اصول سئو یوتیوب دارید که بتوانید به چشم بیایید و بدرخشید.

هدف از سرچ کلمات کلیدی، هم طوفان فکری برای ایده‌ها و هم فهمیدن خواسته بینندگان است. گنجاندن کلمات کلیدی و اصطلاحات مرتبط در سراسر محتوای شما، روشی برای ارتقای رتبه شما در برابر ویدیوهایی است که کاملا سئوی یوتیوب را نادیده می‌گیرند. ابزارهای تخصصی سئو به همراه یک راهنمای آموزش سئو یوتیوب پیشرفته به شما کمک می‌کنند که به بهترین شکل ممکن محتوای خود را بهینه کنید و شانس دیده شدن ویدیوهای‌تان در نتایج جستجو افزایش یابد. ما در اینجا ابزارهایی را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها، چنل خود را بهتر از همیشه مدیریت کنید و به رشدی قابل توجه در کانال‌تان دست پیدا کنید. در ادامه، به شما خواهیم گفت که بهترین ابزار سئو یوتیوب چیست و هر کدام از چند ابزار برتر سئو یوتیوب چگونه می‌توانند به کارتان بیایند. چالش اصلی که اکثر افراد در دنیای سئوی یوتیوب با آن روبرو هستند، دریافت بازدید و تعامل کافی در ویدیوهای خود است.

با این‌ حال، گوگل گفته است که قصد دارد به‌زودی پشتیبانی از ویدیوهای دیگر را نیز معرفی کند. به‌طور خلاصه، گوگل احتمالاً «لحظه‌های کلیدی» را برای ویدیوهای شما نشان می‌دهد اگر نکات مهم را در توضیحات YouTube علامت‌گذاری کنید. با استفاده از سازنده تصویر بندانگشتی Canva، می‌تونی تصویر پیش‌نمایش عالی برای ویدیوت در ابعاد 1280 x 720 پیکسل بسازی – ابعادی که یوتیوب نیاز داره. برای اینکه بیشترین بهره رو از فیلمبرداریت ببری، به برخی از ابزارهای زیر برای بهینه‌سازی ویدیوت برای جستجو فکر کن. غیرعادی نیست که یک کانال یوتیوب رو با یک مخاطب مورد نظر شروع کنی و ببینی این جمعیت‌شناسی در طول زمان تغییر می‌کنه. اونها همچنین به یوتیوب سیگنال میدن که ویدیوی شما جذابه و به بیننده‌هات ارزش ارائه می‌کنه.

این نه تنها تضمین می کند که بینندگان شما به جای از دست دادن عکس، اقدام صحیح را انجام می دهند، بلکه به کاهش خستگی تصمیم گیری نیز کمک می کند. اگر عنوان باید مختصر باشد، توضیحات می تواند طولانی تر و دقیق تر باشد. اگر می‌خواهید نگاه دقیق‌تری بیندازید، می‌توانید تگ هایی را که در این ویدیو استفاده شده است نیز کشف کنید. نکته اینجاست که آن‌ها نیازی به خیلی خاص و منحصر به‌فرد بودن ندارند. خوشبختانه، این را می توان با استفاده از افزونه Yoast Video SEO مقیاس و خودکار کرد! بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده اید، برای شروع این را بررسی کنید.

یکی از دلایل اصلی این موضوع این است که تمایلات مخاطبان شما روز به روز در حال تغییر است. بنابراین، شما باید خود را با نیازها و علایق مخاطبان‌تان تنظیم کنید و در ارائه محتوا به روز باشید. دلیل دیگر به روزرسانی های موجود در الگوریتم یوتیوب است و ممکن است ویدیوهای قدیمی نیاز به اصلاح داشته باشند تا بتوانند مجددا در نتایج جستجو قرار گیرند. یکی از مزیت‌های یوتیوب این است که شما می‌توانید برخی از ویدیوهای خود را بدون از دست دادن لینک یا آمار مشاهده ویرایش کنید و بخش‌هایی را که نمی‌خواهید حذف کنید. اگر می خواهید ویدئوهای شما در نتایج برتر نتایج یوتیوب نمایش داده شود باید تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشید و مردم مرتبا در حال تماشای ویدئوهای شما دریوتیوب باشند. بنابراین نگهداری مخاطبان و مراجعه مجدد مخاطبان به ویدئو و کانال شما مهم ترین عامل در رتبه بندی خواهد بود.

برای اینکه محتوای شما برای نمایش به‌عنوان یک نتیجه غنی از ویدیو واجد شرایط باشد، باید ویژگی‌های VideoObject موردنیاز را وارد کنید. آیا تا کنون با خودتان مسابقه تنیس داده‌اید؟ خوب این همان کاری است که شما با قرار دادن یک فیلم در چند صفحه انجام خواهید داد. اجتناب از این کار اهمیت دارد زیرا هیچ منطقی در اینکه شما با خودتان رقابت کنید وجود نخواهد داشت. می‌تونی داده‌های مخصوص ویدیو رو بررسی کنی و ببینی چرا این جهش اتفاق افتاده. بعد می‌تونی بفهمی چطور ویدیوهای دیگه رو با همون تاکتیک‌ها بهینه کنی.

در نهایت، هنگامی که بیننده ویدیو را کامل کرد، صفحه‌های پایانی ظاهر می‌شوند و بهترین استفاده از آن‌ها برای اطلاع دادن به مردم است که می‌خواهید بعداً چه کاری انجام دهند. شما می توانید تا پنج مورد از آنها را در هر ویدیو اضافه کنید، بنابراین از این مزیت برای ترغیب بینندگان برای تکمیل CTA های مورد نظر استفاده کنید. کارت‌های یوتیوب اعلان‌های بصری از پیش فرمت‌شده‌ای هستند که برای نمایش در گوشه سمت راست بالای ویدیو تنظیم شده‌اند. چیزی را انتخاب کنید که موضوع ویدیوی شما را دقیقاً نشان دهد و به آن کمک کند تا از هر چیز دیگری متمایز شود. برای این، گزیده ای که در نتایج جستجو ظاهر می شود باید جذاب و مرتبط با جستجو باشد.

درست است که بیشترین بازدید برای یک فیلم و ویدئو در یوتیوب از داخل برنامه یوتیوب می باشد اما لازم است بدانید با داشتن رتبه خوب برای ویدئو ها در گوگل می توانید تعداد بازدید بیشتری داشته باشید. گوگل تا به حال هزاران ابزار رایگان ارائه کرده تا تولید کنندگان محتوا با کمک آن‌ها بتوانند از کلمات کلیدی مناسبی برای گنجاندن در محتوایشان استفاده کنند. با استفاده از داشبورد گوگل ادز (Google Ads) خود می‌توانید به این ابزار دسترسی پیدا کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مناسبی برای محتوایتان پیدا کرده و از آن در عنوان و توضیحات ویدیوی یوتیوب استفاده کنید. اینجاست که ابزارهای جادویی بهینه‌سازی سئو یوتیوب به دادتان می‌رسند. ما در اینجا چند نمونه از بهترین این ابزارها را معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند با تولید محتوای باکیفیت، پیدا کردن کلمات کلیدی و برچسب‌های مناسب، در بین رقبایتان دیده شوید.

هنگامی که به میلیون‌ها بازدیدی که موفق‌ترین کانال‌های یوتیوب به دست می‌آورند و درآمدی که از آن کسب می‌کنند، با تحسین و رشک نگاه می‌کنید، احتمالا به پارامتری مانند سئو یوتیوب فکر نمی‌کنید. مطمئناً ، بعد از تماشای یک ویدیو می توانید چند نفر (یا ربات ها) را مجاب کنید تا در کانال شما مشترک شوند. با دانستن این موضوع ، احتمالاً YouTube از “اشتراک های هدایت شده” به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. 1- یکی از مهمترین عامل ها برای گرفتن رتبه از دید youtube، گذاشتن دیدگاه (comment) در زیر هر پست ویدئویی می باشد که ارتباط بسیار زیادی با رتبه بندی در صدر یوتیوب دارد. اگر کسب و کاری راه انداخته‌اید و می‌خواهید سایتتان با کمترین هزینه در نتایج گوگل بالا بیاید، یادگیری سئو بهترین تصمیم برای شما است.

این نمودار به خوبی نشان می دهد که چند درصد از بازدید کنندگان با ویدئو درگیر شده و چند درصد از آنها در نیمه راه تماشا را متوقف کرده اند. به نوعی، این اطلاعات که در مورد کیفیت ویدئو از نظر بینندگان صحبت می کند، می تواند برای الگوریتم یوتیوب بسیار مهم باشد. الگوریتم می تواند از این اطلاعات برای مشخص کردن میزان جذابیت ویدیو و میزان رضایت کاربر از مشاهده ویدیو، استفاده کند. استفاده از کلمات کلیدی در دیالوگ ویدیو باعث می‌شود که مخاطب شما با آن عبارات ارتباط بهتری برقرار کند و احساس کند که ویدیو پاسخ دقیقی به جستجوهای او ارائه می‌کند. بنابراین ممکن است مدت زمان بیشتری را صرف مشاهده ویدیوی شما کند و تعاملاتی مانند لایک و کامنت مخاطب نیز افزایش یابد. یک ابزار قدرتمند و در عین حال ساده برای یافتن عبارات کلیدی پرتکرار یوتیوب، قابلیت Autocomplete است.

با این حال، حجم، فاکتور بسیار مهمی است؛ چرا که معیار بسیار خوبی از میزان محبوبیت و گستردگی جستجوی موضوع شماست و می‌تواند به شما کمک کند که با چه اولویتی درباره چه چیزی ویدیو بسازید. ارائه محتوایی با بهترین کیفیت ممکن به کاربران، آن هم به گونه‌ای که به بهترین شکل ممکن با آنچه که به دنبالش آن هستند، مطابقت دارد. اول، ممکن است این طور باشد YouTubers که بهترین محتوای ویدیویی را ایجاد می کند، تمایل به ضبط با کیفیت HD نیز دارد. بنابراین، این نمونه ای از همبستگی است که فقط بخشی از داستان را بیان می کند. خبر خوبی که یوتیوب منتشر کرده، بدین معنی بوده که سایت های کوچک و جدید هم به راحتی می توانند از برندهای بزرگ پیشی بگیرند. برخلاف گوگل که به عملکرد برندهای بزرگ کار دارد، یوتیوب دوست دارد که رتبه را به سایت های کوچک و البته دارای محتوای عالی بدهد.

سئو یوتیوب هم مجموعه‌ای از راهکارها و روش‌هایی است که برای بهبود و بهینه سازی نرخ تبدیل کانال یوتیوب استفاده می‌شود. همان طور که سئو برای موتورهای جستجو محبوب و کارآمد است و سایت با آن دیده می شود، سئو یوتیوب نیز یکی از مهم ترین کارهایی است که برای دیده شدن در آن انجام دهید. در این مطلب به بیان نکاتی پرداختیم که می تواند در این راه به شما کمک کند. امیدوارم از آن استفاده کنید و بهترین بهینه سازی را برای کانال یوتیوب خود انجام دهید. همچنین با توجه به نوع کسب و کارتان می توانید با مطلب استراتژی کسب و کار چیست و چه کمکی به رشد و موفقیت شرکت ها می کند؟ اطلاعات بیشتری درباره ی بهبود کسب و کار خود از راه های دیگر بدست بیاورید.

سپس می توانید از لیست های پخش برای کمک به آنها در یافتن موارد بیشتر مورد علاقه در کانال خود استفاده کنید. می توانید آنها را به 5 تا 20 ثانیه آخر ویدئو اضافه کنید تا در دسکتاپ و تلفن همراه ظاهر می شوند. اگر طرفداران روی تیزر ضربه نزنند یا روی آن کلیک نکنند ، از نظر آنها محو می شود. ابزار شورت YouTube یک راهنمای مقدماتی است که بینندگان ممکن است با ضربه زدن روی شورت در پایین برنامه YouTube، شما را پیدا کنند. شایان ذکر است که مشترکان بیشتر از طریق اشتراک های خود از طریق صفحه اصلی به تماشا می پردازند تا از طریق برگه اشتراک.

یک توضیحات طبیعی با یک یا دو بار استفاده از کلمه کلیدی هدف بنویس، و همینطور تنوعی از این کلمه کلیدی. کلمه کلیدی اصلی رو توی نوار جستجو تایپ کن و موتور جستجوی یوتیوب مثل گوگل، لیست بلندی از کلمات کلیدی رو پیشنهاد می‌ده. کارت‌ های یوتیوب با ارائه یک پیام سفارشی که در گوشه سمت راست بالای ویدیو ظاهر می شوند، فرصتی را ایجاد می کنند تا کاربر به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کند. کارت می تواند در قسمت توضیحات ویدیو نیز ظاهر شود تا کاربر بتواند به سایر ویدیوها دسترسی پیدا کند. در واقع یک مسیر آسان برای کاربر به سمت محتوای ویدیویی دیگر در کانال است. شما باید به دنبال کلمات و عباراتی باشید که مخاطبان شما در جستجوی محتوا از آنها استفاده می کنند.

آیا می دانستید که تکنیک های سئو یوتیوب حتی قبل از آپلود ویدیوتان شروع می شود؟ این به این دلیل است که شما از قبل باید کلمه کلیدی اصلی محتوا را در نام فایل قرار دهید. برای انجام این کار، از کانال هایی که در جایگاه شما هستند، بازدید کنید. اگر مخاطبان خوبی داشته باشند و بازدیدهای زیادی داشته باشند، احتمالاً از شیوه های سئو خوبی برای یوتیوب استفاده می کنند و می دانند چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنند. بنابراین، بیایید نکاتی را برای یوتیوب ببینیم که کانال و ویدیوهای شما را در نتایج جستجوی کاربران ترجیح دهد. «Ahrefs« یک پیشرو در جستجوی کلمات کلیدی است و برای جستجوهای یوتیوب نیز عالی است.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/